Logo Goudenbod.nl
menu home winkelwagen 0

GRATIS & snelle verzending Altijd de beste super deals

9.8/10 gebaseerd op 74 reviews

Klantenservice

Voor al uw vragen en ondersteuning, bezoek de klantenservicepagina van Goudenbod.nl. Of het nu gaat om productinformatie, bestelhulp, of andere vragen, wij zijn er om u te helpen. Raadpleeg onze veelgestelde vragen voor directe antwoorden op veelvoorkomende vragen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan gemakkelijk contact met ons op via onze beschikbare methoden. Bij Goudenbod.nl streven we naar uitstekende service.

Contact mogelijkheden

Bel ons via:

+31 (0)10 2844018

Mail ons via:

info@goudenbod.nl

Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op met Goudenbod?

Heb je vragen of opmerkingen, mail ons dan gerust naar klantenservice@goudenbod.nl

Hoe dan ook, onze klantenservice staat voor jou klaar!

Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?

Er zijn twee manieren om je aan te melden voor onze nieuwsbrief.

1. Klik op "Meld je aan voor onze nieuwsbrief" helemaal onderin de pagina. Zodra je klikt kun je jouw gegevens invullen.

2. Als je een account aanmaakt op Goudenbod schrijven we je automatisch in voor onze nieuwsbrief.


Wil je je afmelden voor de nieuwsbrief? Dit kan via de laatst verstuurde nieuwsbrief binnen je inbox. Navigeer helemaal naar de onderkant van de mail en klik op "afmelden".

Hoe lang duurt het voordat ik een antwoord krijg op mijn e-mail?

Wij doen ons uiterste best om jouw e-mail binnen drie werkdagen te beantwoorden. Je ontvangt van ons altijd een ontvangstbevestiging van je e-mail. Zo weet je zeker dat wij jouw mail niet over het hoofd zien.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Klik op de knop "In winkelwagen" en het product wordt in het winkelmandje geplaatst. Ga naar je winkelwagen via de knop rechtsboven in het menu. Klopt alles? Ga dan verder door op "Afrekenen" te klikken. Vul al de vereisten velden in en kies een betaalmethode. Na de betaling heb je een bestelling geplaatst.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen van mijn bestelling?

Dat kan, tenzij wij jouw bestelling al verwerkt of verstuurd hebben. Neem gerust contact met ons op, dan kijken wij of we het nog kunnen aanpassen.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd verschilt per product en staat vermeld op de productpagina. We verwerken en versturen je bestelling zo snel mogelijk, maar houd rekening met mogelijke vertragingen tijdens drukke periodes zoals feestdagen.

Is bestellen veilig op Goudenbod.nl?

Uiteraard. Alle bestellingen richting Goudenbod lopen via een beveiligde betaalomgeving. Sterker nog, wij zijn gecertificeerd voor onze beveiligde betaalomgeving (SSL certificaten).

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een bestelling kan alleen geannuleerd worden op dezelfde dag als dat de bestelling geplaatst is. Daarna kun je ervoor kiezen om een retourzending aan te vragen als je het product hebt ontvangen

Hoe krijg ik een kortingscode?

Bij een bestelling stoppen wij in het pakketje regelmatig een kortingscode. Houd onze nieuwsbrief in de gaten voor leuke acties en aanbiedingen!

Hoe kan ik gebruik maken van een kortingscode?

Als je een bestelling hebt geplaatst of als je staat ingeschreven voor onze nieuwsbrief kan het zo zijn dat je een kortingscode ontvangt van ons.

Deze kortingscode kun je als volgt inwisselen:

Zoek het gewenste product en klik op nu kopen.

Je komt nu terecht in de winkelwagen. Alleen op deze pagina is de kortingscode in te wisselen

Vul jouw kortingscode in en klik op kortingscode toepassen

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen, wat nu?

Helaas kunnen wij achteraf geen kortingscodes verwerken. Je kunt je kortingscode dan bewaren voor de volgende keer.

Hoe laat kan ik de nieuwste SUPER DEALS op de site vinden

Iedere dag om 00:00 kun je nieuwe aanbiedingen op Goudenbod vinden. Deze aanbiedingen zijn slechts 24 uur geldig of zolang de voorraad strekt

Hoe lang blijft een aanbieding online staan?

Onze aanbiedingen zijn te koop zolang de voorraad strekt. Normaliter is dit 24 uur, maar het kan ook zijn dat een aanbieding voor een langere periode geldig is omdat er veel vraag naar is. Dan doen wij ons best om een grotere voorraad in te kopen bij onze leverancier. Je kunt je het beste inschrijven voor onze nieuwsbrief, zo mis je nooit meer een aanbieding.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Helaas is dat op dit moment niet mogelijk. Vanuit ons magazijn worden alle pakketjes automatisch naar onze klanten gestuurd. Daardoor is het niet mogelijk om bestellingen op te halen.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van acties en nieuws, direct in je inbox.